KALMAR SECURITY – mechanické zabezpečení vozidel

Původně byla založena v roce 1992 živnostenská firma KALMAR 1. Od samého počátku je spojena s izraelskou značkou MUL-T-LOCK a výhradně se věnuje pouze mechanickému zabezpečení vozidel (MZV).
V letech 1992-1995 šlo o mechanické zábrany MUL-T-LOCK, známé pod lidovým označením “podkova”. Již v té době měla firma KALMAR 1 statut montážního střediska a regionálního distributora.

V roce 1995 byl na náš trh uveden nový výrobek MUL-T-LOCK typ 52 kde již nebyla “podkova”, ale nahradil jí masivní, blokovací trn, zapouzdřený do středového panelu s vyšší mechanickou odolností a estetičností.
Tuto kategorii – mechanické blokování řadicího mechanismu můžete nalézt pod různým značením, chce to trpělivost.

také pod: mechanické zabezpečení automobilu, blokování řazení, blokování řadicí páky, (za)blokování zpátečky,mechanický immobilizer, (za)blokování řazení
A já nevím, pod jakým ještě možným označením nás můžete nalézt. Třeba i autoalarmy apod.V roce 1997 byla na náš trh uvedena novinka, interaktivní vložka, která byla v nabídce ve všech zámcích MUL-T-LOCK. Zájem o tuto vložku byl takový, že v roce 1999 se stala standardem firmy.Spolupráce s výrobcem byla dále prohlubována a v únoru 1998 se firma stala výhradním distributorem MZV MUL-T-LOCK pro ČR.

V roce 1999 se živnostenská firma přeorganizovala na obchodní společnost KALMAR 1 s.r.o.

V září 2000 se na základě stále se prohlubující spolupráce s výrobcem MUL-T-LOCK stala vývojovým střediskem zabezpečení MVP 52 pro společnost MUL-T-LOCK Vehicle Protection, Ltd., Israel.To umožnilo podstatně rozšířit počet zabezpečených typů vozidel, zárověň vyšší stupeň ochrany vozidel a zjednodušení montáží zabezpečení. Až na výjimky není při montáži vrtáno do karoserie. Rovněž došlo ke zvýšení úrovně montážních návodů.V listopadu 2000 KALMAR 1 rozšířila sortiment o americký M-LOCK a stala se výhradním distributorem tohoto zabezpečení. V březnu 2002 došlo k dalšímu rozšíření nabídky o M-LOCK model 2003.Koncem roku 2001 byla navíc dokončena stavba nového sídla firmy v Rozkošného ulici v Praze 5-Smíchov. Firma nyní tedy sídlí ve vlastních prostorech s vývojovou základnou a výrobou držáků pro MZV, což dává záruku dlouhodobé obchodní stability.

V roce 2005 byla na náš trh uvedena novinka, interaktivní vložka typu X-100 kde se upustilo od klasického vyjímatelného blokovacího trnu a nahradil ho systém který se ovládá pouze otočením klíče v zámku o 180°.Po pětiletém vývoji mechanického šoupěte, ovládaného X-100 s vložkou MUL-T-LOCK Interavtive, se nám podařilo odladit adekvátní mechanické zařízení pro vozidla BMW. Vzáří 2008 jsme se stali jediným certifikovaným montážním místem pro vozidla značky BMW.

V roce 2009 se společnost KALMAR 1 s.r.o. začala specializovat pouze na pronájem nemovitostí a aktivity v oblasti zabezpečování vozidel v plném rozsahu převzala dcera – KALMAR SECURITY s.r.o.

Profil KALMAR SECURITY s.r.o. v bodech

1. Distributor izraelského mechanického zabezpečení vozidel MUL-T-LOCK
2. Specialista na mechanické zabezpečení vozidel značky BMW
3. Vývojové středisko MUL-T-LOCK pro evropská vozidla
4. Výhradní distributor amerického mechanického zabezpečení vozidel M-LOCK
5. Vlastní montážní středisko
6. Špičková výrobní základna, vlastní výrobní zařízení
7. Export mechanického zabezpečení
8. 18 let na českém trhu

Současná obchodní nabídka obsahuje čtyři kvalitativně a cenově rozdílné produkty, využívající dodnes nejbezpečnějšího systému mechanického zabezpečení vozidel – blokování řadící páky prostřednictvím vyjímatelného robustního blokovacího trnu a také důmyslným systemem ovládán pouze klíčem (bez trnu):

1. X-100 s vložkou MUL-T-LOCK Interactive
2. CONSTRUCT
3. MUL-T-LOCK MVP 52
4. M-LOCK ML-1, konstrukčně vychází z originálního MUL-T-LOCKU, nemá však plný komfort zámkové trezorové vložky.
Cílová skupina: nová vozidla nižší a střední třídy, starší vozidla všech tříd.